Header image Emblem

Zg. Korena 32
2242 Zg. Korena
Tel.: 02 6300 650
E-Pošta: os.korena@guest.arnes.si

  

Akcija

podari malico.

 

Domov
Vrtec
O šoli
Za starše
Izbirni predmeti
Dnevi dejavnosti
Interesne dejavnosti
Dodatne aktivnosti
Obvestila
Projekti
Informacije javnega značaja
Povezave
Šolski časopis Korenček
Tekmovanja
Arhiv

 
 
Oddelek podaljšanega bivanja

V podaljšano bivanje se učenci vključujejo prostovoljno s prijavo staršev v okviru pravil, ki jih določi šola.
V okviru podaljšanega bivanja se izvajajo naslednje dejavnosti za vsako od naštetih je predvideno ca. 50 minut časa:

  • samostojno učenje,
  • sprostitvena dejavnost,
  • ustvarjalno preživljanje časa in
  • prehrana..

Cilji podaljšanega bivanja se prepletajo in nadgrajujejo z vzgojno-izobraževalnimi cilji pouka. Vsebine podaljšanega bivanja izhajajo iz vzgojno-izobraževalnih ciljev pouka ob upoštevanju interesov, potreb in želja učencev in njihovih staršev.

Splošni cilji podaljšanega bivanja so:
Učencem je treba:

  • zagotoviti vzpodbudno, zdravo in varno psihosocialno in fizično okolje za razvoj in izobraževanje;
  • omogočiti redno, samostojno in uspešno opravljanje obveznosti za šolo in jim v primeru potrebe nuditi ustrezno strokovno pomoč;
  • omogočiti skupno načrtovanje in izbiranje aktivnosti in s tem sooblikovanje programa posamezne dejavnosti;
  • omogočiti razumevanje pomena vednosti in znanja za odraščanje in osebni razvoj;
  • omogočiti razumevanje pomena kvalitetnih odnosov v skupini vrstnikov za dobro počutje in skupne dosežke.
Samostojno učenje
  • povezujejo, utrjujejo in poglabljajo učno snov in se učijo samostojno pripravljati na pouk;
  • se učijo uporabljati pridobljena vedenja in spoznanja in tako razvijajo motivacijo za nadaljnje učenje;
  • se učijo načrtovati svoje delo (čas dela in aktivnosti, vmesne individualne počitke, čas ponavljanja) in pripraviti delovni prostor (priprava pripomočkov in organizacija prostora) ;
  • se učijo zbrano začeti in delo tudi opraviti;
  • se učijo upoštevati navodila;
  • se učijo uporabljati delovne učbenike.
Ustvarjalno preživljanje časa
  • razvijajo ustvarjalnost na kulturnem, umetniškem, športnem in drugih področjih;
  • razumejo in doživijo pomen aktivno preživetega prostega časa za sproščeno počutje in osebni razvoj;
  • utrjujejo stara in pridobivajo nova znanja in izkušnje na vseh področjih osebnostnega razvoja;
  • se naučijo izbirati in soorganizirati aktivnosti glede na svoje interese;
  • se učijo mnenja usklajevati z vrstniki in sprejemati različne vloge v skupini in ob tem spoznavajo sebe in druge ter se učijo sprejemati in ceniti drugačnost.
Sprostitvena dejavnost
  • razumejo in doživijo sprostitev in oddih med delom kot nujni element zdravega načina življenja;
  • se učijo sprejemljivih in učinkovitih načinov sproščanja in pridobivajo tovrstne mentalno-higienske navade;
  • zadovoljujejo svoje potrebe po počitku, gibanju, socialnih stikih, igri;
  • se v situaciji igre učijo in utrjujejo znanje, različne intelektualne spretnosti,
  • socialne veščine, sprejemajo pravila in norme, razvijajo domišljijo, ...;
  • razvijajo smisel za humor.
Kosilo
  • se učijo pri jedi primerno obnašati, pravilno uporabljati jedilni pribor in pri hranjenju uživati;
  • spoznajo pomen higienskih navad (umivanja rok pred obrokom) in jih pridobivajo;
  • se učijo pripraviti enostavnejše jedi in napitke ter hrano aranžirati in postreči;
  • razumejo pomen obrokov in ritem prehranjevanja;
  • spoznajo različne prehranjevalne navade in pomen zdrave in uravnotežene prehrane za človekov razvoj.

 

 

 

 


 
 
Izdelava strani: Lešnik Peter